Filtrare produse

Ceasuri Accurist

În 1946, lucrând de la sediul din strada St John din cartierul Clerkenwell din Londra, Asher și Rebecca Loftus au înființat brand-ul de ceasuri Accurist cu intenția de a crea un nume de marcă de valoare durabilă. La fel ca cea mai mare parte a competiției de atunci, fabricarea de ceasuri Accurist au fost realizate în întregime din componente elvețiene.

Asadar au devenit punct de vânzări pozitiv care garantează calitatea și care, împreună cu prețurile competitive, a contribuit la stabilirea unei reputații de valoare pe piata de ceasuri de mana.

Accurist a devenit prima companie de ceasuri de mana care a promovat în mod activ mișcarea JEWEL 21 și "Accurist 21 JEWELS" a devenit Sloganul companiei, stabilind un standard în ceasuri care a fost ulterior urmat de multe dintre competiții.

Într-un efort de a crește cota de piață și de a plasa Accurist ca marcă națională într-un loc oarecum conservator, brand-ul de ceasuri de mana Accurist a izbucnit din macheta tradițională de publicitate a ceasurilor, producând o campanie TV care a fost difuzată în mod regulat în "Sunday Night at the London Palladium" care a fost probabil cel mai vizionat program de televiziune din acea zi.

În anii șaptezeci a apărut introducerea de ceasuri digitale cu cuarț, iar tehnologia dezvoltată de la L.E.D la L.C.D a fost repreezentata de un ceas de mana cu cuarț digital al lui Accurist, care a fost ales ca un ceas de mana oficial pentru piloții noului avion Concorde. Conștientizarea mărcii a rămas un factor important în succesul gamei de ceasuri Accurist, iar în 1978 Accurist a lansat una dintre cele mai memorabile campanii de televiziune; John Cleese prezentând "Accur-glezna, încheietura mâinii!" comercial. Momentul publicitar a continuat să câștige premii în întreaga lume, inclusiv premiul pentru publicitate Palm d'Or. A fost chiar prezentat în emisiunea americană Johnny Carson ca fiind unul dintre cele mai bune zece anunțuri din lume!

Anul 2014 a fost un an incitant pentru Accurist prin implementarea unei reîmprospătare a mărcii de ceasuri, în urma achiziției de la Time Products Ltd, companie de distributie de ceasuri de mana, deținută de Marcus Margulies. De 70 de ani Accurist au fost ceasuri craft care sunt pline de design britanic, stil și reprezintă o valoare excepțională pentru bani. Acest etos nu s-a schimbat niciodată, dar lumea din jurul nostru da, și astfel au fost nevoiti să se prezinte într-un mod nou. 2015 a lansat noi ceasuri de mana atât pentru bărbați, cât și pentru femei, ambalate frumos pentru a crea o impresie de durată a brandului de ceas de mana cu adevărat britanic.

Un ceas de mana Accurist, este un ceas fashion, un ceas calitativ, vorbind in punct de vedere almaterialelor folosite, iar modelele de ceasuri sunt diverse, plecand de la un ceas de mana clasic, reinoit intradevar dar ramanand la forma si simplitatea unui ceas clasic, pana la cele mai delicate si sofisticate ceasuri, avand curele diferite, fie pe mesh, fie bratara, fie curea din piele, sau silicon.

In categoria ceasuri dama, avem parte de o diversitate, asadar pornind de la un ceas de mana de dimensiuni mici, si foarte elegant care poate fi purtat cu usurinta cu o rochie sau un costum aparte,tinand locul unei bijuterii, pana la un ceas de mana care poate fi purtat cu usurinta cu tinutele de zi cu zi, si chiar reinterpretat in functie de stilul fiecarui client.

După o relansare reușită a brandului de ceasuri de mana, în anii următori se urmăreste dezvoltarea continuă a ceasului , cu o identitate clară a brandului. Ultimii 70 de ani spun o poveste remarcabilă a dezvoltării uneia dintre cele mai cunoscute companii de ceasuri din industrie. Cu noua echipă de management de conducere și dinamică, angajată în principiile originale ale companiei, viitorul promite să fie la fel de interesant.