Istoric ceasuri Guess:

Fratii Marciano s-au nascut si au crescut in satul Debdou din sudul Frantei. In 1977 s-au mutat in California, USA, iar in 1981 au fondat compania Guess.

In scurt timp, aceasta mica afacere, care a inceput cu producerea si comercializarea jeans-ilor, s-a transformat intr-unul dintre cele mai renumite brand-uri din lume.

Campaniile de promovare au inceput in 1982, iar in 1985 apar renumitele print-uri alb negru, premiate cu nenumarate premii Clio (premii pentru excelenta in design si creativitate in advertising). Printre modele se numarau cateva supermodele, multe dintre care si-au creat renumele odata cu aceste campanii.

In 1983 se lanseaza in magazine primele modele de ceasuri Guess, iar in 1984 brand-ul se extinde si pe piata din Europa.

Istoric Guess

In 2004, celebrarea celor 20 de ani de existenta este realizata prin intermediul unui ceas editie speciala.

In 2009, Guess sarbatorea 25 de ani de existenta.

In 2010, produsele Guess sunt comercializate in peste 1300 de magazine din intreaga lume.

Prezentarea brand-ului Guess:

"The World is Our Field".

Guess depaseste granitele de orice fel, geografice, lingvistice, culturale si devine un brand international.

Extinderea Guess catre statusul de brand global s-a realizat in trei regiuni strategic selectionate: Regiunea 1: America de Nord, America Centrala si America de Sud; Regiunea 2: Europa si Orientul Mijlociu; Regiunea 3: Asia si Australia.

Designerii Guess calatoresc in intreaga lume pentru a-si lua inspiratia din diverse locuri si culturi, adaugand acestora ADN-ul brand-ului Guess.

Guess inseamna senzualitate, indrazneala, tinerete, incredere in sine, distractie, socializare. Guess defineste un stil de viata, cel al persoanelor sensibile, dar de ajuns de curajoase incat sa isi asume riscuri. Consumatorii acestui brand sunt persoane tinere, dinamice, interesate de moda si de respectarea trendurilor. Modelele adresate femeilor sunt pline de culoare si au design deosebit, iar cele pentru barbati se axeaza pe functionalitate, calitate si materiale atent selectionate.

Brand-ul este promovat la nivel international prin intermediul unei intense campanii publicitare. Ambasadorii Guess de-a lungul timpului au fost: Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Drew Barrymore, Laetitia Casta, Valeria Mazza si multe alte personalitati.



 Caracteristici ceasuri:

 Carcasa: otel inoxidabil (placat sau nu) / cristale

Geam: mineral, plastic

Cadran: afisaj ana-digi pentru unele modele / cristale / fibra de carbon

Curea: piele, material sintetic, cauciuc, silicon, rasina

Bratara: otel inoxidabil (placat sau nu)

Mecanism: quartz Seiko

Rezistenta la apa: 3, 5, 10, 20 atm/bar.

Functii: data, cronograf, multifunctional, alarma.

 

Categorii de ceasuri Guess:

Guess Ladies Jewelry: ceasuri moderne si feminine cu design sofisticat, in culorile trend-ului;

Guess Trend: ceasuri ce respecta trendurile din moda in termeni de design, materiale si culori;

Guess Dress Steel: ceasuri cu carcasa si bratara din otel inoxidabil, elegante;

Guess Sport Steel: ceasuri cu design modern si sportiv, care se axeaza pe functionalitate;

Guess Hyperactive: ceasuri sport si chic, carcase supradimensionate.

 << Intoarce-te la pagina precedenta