Garantie Extra pentru ceasuri

Scapa de griji, cand cumperi de pe Ceasmania poti opta pentru a-ti extinde garantia standard de 24 de luni cu inca 1 sau 2 ani!

Ce este serviciul de Garantie Extra?

Garantia Extra asigura extinderea perioadei de acoperire a garantiei, cu unul sau doi ani peste perioada de garantie standard, oferita de producatori. Garantia Extra se poate achizitiona doar pentru produsele ce au o garantie comerciala cuprinsa intre 12 si 24 de luni. Este un serviciu optional, contra cost, oferit tuturor clientilor Ceasmania ce achizitioneaza un ceas.

 

Cum functioneaza?

Perioada si beneficiile asigurate de Garantia Extra acopera toata durata de garantie initiala, la care se adauga unul sau doi ani, in functie de optiunea clientului.

Acest serviciu functioneaza independent fara sa afecteze celelalte servicii standard oferite de catre Ceasmanua, cum ar fi 30 de zile drept de retur.

Cum cumpar?

La momentul achizitionarii Garantiei Extra, clientul va plati contravaloarea acesteia conform ofertei de pret afisata pe site-ul Ceasmania. In urma achizitiei, clientul va primi certificatul de garantie Garantia Extra, in format electronic, pe e-mail, la adresa inregistrata in contul clientului. La cerere, acest certificat se poate tipari in Showroom.
Garantia Extra poate fi achizitionata de catre orice client (persoana fizica sau juridica), la momentul cumpararii unui produs nou, indiferent de modalitatea de achizitie: comanda online, comanda telefonica sau comanda in showroom.
Pe toata durata de acoperire oferita de Garantia Extra transportul produselor tur-retur este asigurat gratuit, la cerere.

Garantia Extra poate fi achizitionata si retroactiv, pentru produsele eligibile.
Garantia Extra trebuie achizitionata cu cel putin 3 luni inainte de expirarea garantiei standard a produsului.